Kom på en sak till

Måste ju bara berätta att ja faktiskt var ut i Lördags, helt spontant med Sofie bara, det var jättemysigt! Först satt vi hos henne och pratade en massa och drack cider och GT, Noelle var vaken hon med för hon var sjuk. Det var så kul att få träffa henne lite med, ett år sedan vi gick och beklagade oss över magarna tillsammans och nu är dom så stora... Bjuder på en par bilder, tyvärr Stina så blev det inte så mycket bilder, ja kom på försent att jag hade kameran med mig vilket jag ångrar bittert...!








En HEMSKT rolig kille som kom fram till oss och bara var JÄTTEROLIG! Han fick för sig att han skulle vara min mardröm, så vart ja än gick förföljde han mig och sa massa konstiga saker, detta är humor!

Kommentarer
Postat av: stina

roligt med bilder!

mer sånnt! :)

2008-12-02 @ 10:35:06
Postat av: stina

ja sigtuna e supermys, allt är så gammeldags där!

ja noah börjar verkligen bli stor nu, det e jätteroligt!

julgrejen han fick av mamma va mkt mindre än den du har, det är liksom en kyrka o lite människor och träd och massa snö, men de verkar va samma tillverkare för dom påminner så om varandra! :)

kram

2008-12-02 @ 14:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0