Saknad....

Kom på mig själv nu när jag försöker mig på att plugga att ja sitter och saknar Neo som varit borta tre timmar nu. Jag är inte van att han inte är hemma med mig på dagarna så det känns så tomt! Men snart ska vi åka och hämta honom i alla fall :)  Sitter även och blir lite nostalgisk då jag lyssnar på Elton John´s Tiny Dancer. Den lyssnade vi på när vi åkte till Söderhamn på läkarundersökning med Neo när han var två dagar gammal. Man kan nästan känna känslan man hade då bara av lyssna på den låten. Helt underbart :)

Vi har barnvakt idag några timmar då Jonas är i Hudik på match för att jag skulle kunna skriva klart mina sista arbeten. Har hunnit bli klar med det ena. Det andra har ja mer eller mindre kört fast på då det inte finns tillräckligt med information att tillgå. Så jag vet inte hur detta ska gå. Har precis tagit mig en välförtjänt paus och kollat det sista avsnittet på Gossip Girl för denna säsong, jag blir som helt förstenad när jag kollar på det, jag försvinner totalt in i handlingen känns nästan som man är där. Helt underbar serie! Spännande säsongsavslut med såklart, en riktig cliffhanger som alltid...



Min lilla kärlekstomte sitter och läser sin favoritbok Gosiga Gunnar :)





Vi besämde oss för att detta skulle bli julkortet i år, kanske inte den mest "juliga" bilden men han ser så härligt glad ut som bara han kan göra så därför blir det perfekt :)

Föresten! Idag är en speciell dag, det är nämligen idag som jag ska bli moster är det beräknat :) Eller gammelmoster egentligen men ja säger moster för det blir ju mer som det! :)  Vi får se när han tänker kika ut hoppas det blir snart och att det går fortare för Jossan den här gången!

Kommentarer
Postat av: stina

vilket underbart skrattande kort!

johan satte noah framför datorn och så satt han o kolla jättelänge på kortet hihi! tycker verkligen ni ska använda det kortet!

åh är jossan på bb nu? SPÄNNANDE!!!!

KRAM

2008-12-07 @ 20:20:12
Postat av: stina

och nu uppdaterade jag!

man får passa på när noah sover hehe!

kraam

2008-12-08 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0