Saknar stämningen

Måste bara slinka in här och tala om att jag känner ingen julstämning över huvudtaget, brukar alltid få det efter julskyltningen men vilken julskyltning sen, det spöregnade :( Har satt upp julgardiner i sovrummet nu i hopp om att stämningen skulle infinna sig, men icke...





Neos julstad har kommit upp



Den blinkar så mysigt och så är det en liten bäck som rinner genom, Neo blir väl livrädd om han vaknar till i natt :)



Jag smälter varje gång :)



Försöker käka french hotdog med vantarna, inte det lättaste kräver full konsentration :)

Kommentarer
Postat av: stina

jag vill alltid smyga in i noahs rum o smygfota honom men vågar inte för då vaknar han säkert:)

när mamma var här förra veckan hade hon med sig en liten julstad till oss som blinkar i alla mäjliga färger, den påminner om den du har, kanske nån affär i bnäs som säljer det? tänkte ha det som en traditionsgrej att alltid ställa fram den på julen. vet att du skrev det nån gång att det tyckte man ju va så mys när man va liten och det stämmer ju såå bnra, och stämmer fortfarande tycker jag hehe.

som vanligt har du gjort jättefint hemma tycker jag!

längtart till den 23:e!

kram

2008-12-02 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0