Vad ska ja göra?

Neo har sovit tre timmar nu, städade ju igår så det kan ja inte göra, det finns massvis med tvätt att ta reda på, men det har ja faktiskt ingen lust att göra idag :)
Är konstant hungrig med sen ja började med GI tycker jag, hittar liksom inget riktigt som ja kan äta som känns riktigt mättande, detta kanske inte är en diet om man är lite kräsen? Vad vet jag, ska ge det några dagar till annars blir det till att räkna points igen. Det positiva är att jag redan gått ner ett kilo, men till vilket pris då om man inte mår bra? Ja ja denna eviga kamp mot kilona, tur det är jul snart så man har nått att skylla på :)
Gjorde julgodis igår, och inget fick ja smaka, det var gott alla fall sa dom som fick smaka...
Igår var dagen fullsmockad med grejer kändes det som, först handling, städ o bak, sen kom Kicki (Svärmor) förbi o gosade lite med Neo, det är så underbart att se honom hur han skiner upp som en sol varje gång han ser mor/far föräldrarna. Sen på kvällen kom Leif förbi, och vad annat än en radioapa hade han med sig till Neo, som den radiochef han är. Apan var jättesöt och Neo sov med den i natt så det var en hit! Han hade också med en julklapp till mig, ett jättefint doftljus, där slog det ju också rätt, jag älskar ju sånna :)
Ja ja om ja skulle ta o kika igenom frysen nu o se om det finns NÅTT gi vänligt där i...


Knäckformarna redo att fyllas, på Marimekko servetter såklart :)



O fina blev dom :)



Kolan med :)



Skruttisen dödstrött i pyjamas innan läggdags :)



Neo visar Leif vår amaryllis som den blomälskande lilla kille han är!

Kommentarer
Postat av: stina

jag vet jag blir galen på detta med vikten grrrrrrr!

jag skulle inte klara av att baka om jag var du :)

2008-12-17 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0