10 Kilo...

BVC idag, 10 kilo vägde Neo nu, äntligen har kurvan rätat ut sig och fortsätter inte riktigt lika spikrakt uppåt, hade ju lite funderingar hur ryggen skulle klara av att bära honom om han fortsatte gå upp ett kilo i månaden :)
8 månaders kontroll stod på schemat hos Margit också, syn konsentration och reaktionsförmågan kollades, han fick en femma i betyg sa hon. Så jag atar att man inte behöver oroa sig så mycket då... Perfekt liten kille man har :P

3 veckor kvar nu tills vi får lite semester familjen våran, räknar ner jobbdagarna nu faktiskt tills ja får ägna mig åt Neo på heltid igen! 10:e Augusti bär det ju av ner till söder, Göteborg och Ystad närmare bestämt. Ska bli så otroligt roligt att träffa Syster yster! Och framförallt roligt att hon får träffa Neo och rå om honom några dagar. Vi kommer nog att fördriva dagarna på Ystads vackra stränder med en glass i handen! Får drömma mig bort så länge...

Ikväll ska vi dona lite i vardagsrummet och se hur det blir med nya soffan, den är så otroooooligt skön! Kan nog bli några lata dagar i den är jag rädd...
Nu börjar Neo visa tecken på insomning bäst mamma springer och nattar, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0