Hemma efter en hektisk afton...

Hemma nu i underbara soffan! Stina ja håller med dej divansoffa är SUPER! :)  Blev en hektiskt kväll på jobbet då vi mitt i allt var tvugna att åka och hjälpa en som var rätt så berusad. Ledsamt det är, när det är folk som verkligen behöver hjälp då som får vänta...

Tosdag och halva Fredag kvar att jobba sen är det lite brännbollsyra alla fall, Neo har fått en egen lag tröja och ska heja på Morbror Daniel och hela grabbligan :) Hur gulligt som helst!

I morgon kommer Daniel, det ska bli kul!!! Neo lär väl ha växt en del sen han såg honom sist!

Men vad är det med detta väder?!?!?! Ska detta kallas sommar?! Det får nog allt bli en sista minuten innan Jonas sem. Tar slut! Tänk er att ligga på en strand utan att behöva frysa :)

Bäst ja lägger mej nu, tidig morgon med jobb väntas... Tror jag ska ta in min snutt till mej i natt, saknar honom så när ja inte fått varit med o natta honom!

Godnatt  sötnosar!


Kommentarer
Postat av: stina

jag vet det är GRYMT med en sån soffa!!!

knäpp lite kort från yran tycker jag!

2008-07-16 @ 23:13:56
URL: http://stinchmeister.blogg.se/
Postat av: stin

hallå vad e detta för uppdatering egentligen??

2008-07-23 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0