Middagsbjudningsstress....

Undrar just om det ordet finns med i ordlistan :)
Ikväll är det middagsbjudning på tapeten, ett par från vår föräldragrupp kommer på middag med sin lilla tjej som är en månad yngre än Neo precis på dagen. Det ska bjudas på fläskfilé med pepparsås och klyfpotatis... Mmmmuuuma!
Det är jag som skall laga efterrätt, efter mycket om och men kom ja fram till att göra rocky road glass, kan ju även dom små få smaka lite.

Det finns ju inget bättre än Ben & Jerrys i alla de smaker men jag ska försöka att efterlikna deras rocky road fast det lär ju vara omöjligt det är väl massa hemligt där i som gör den så god : )



Svammel svammel nu lär ja fram med damsugarn om ja ska hinna.. Neo är ute och går med farmor hoppas dom klarar sig från regnet!

Just ja, Stina var så snäll att hon gjorde

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeej morsan!! Vad kul att du startat en blogg. Nu kan jag hålla kolla på dig varje dag:-) Läs och skriv gärna i min blogg också. Puss på dig och sötaste lilla Neo!

2008-07-06 @ 15:55:04
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: stina

va duktig du e då som gör glass :)

har ni bestämt er vad gäller huset än?

vi bytte våran lägenhet, johabn hade ju 1handskontrakt mitt på söder så vi bytte den mot våran trea. skönt då spara vi massa pengar och kan köpa sommarstuga ist :)

kram

2008-07-09 @ 18:05:13
Postat av: Linda

Jaaa, vi MÅSTE verkligen ses snart!! tycker du kan komma hit till den 9 aug och följa med på Lars Winnerbäck:-)

Nu får du ta och uppdatera lite här. Jag vill läsa om ert härliga lilla familjeliv! Puss på er!

2008-07-13 @ 12:43:41
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0