Värme...

Många fler än jag som säger: puuiuuuuh vad varmt det är kan ja tänka! Men man ska väl inte klaga nu när man gått och väntat så länge på det här! I Lördags var det på tok FÖR varmt tycker jag.
Vi skulle ju på fest i Lördags kväll, duschade man, gick 50 meter till restaurangen för att äta innan, då var man lika oduschad igen!

Jag lider verkligen med mina gravida vänner i denna värme...
Nu har jag tre arbetsdagar kvar innan det blir lite semester, vi åker ner till Göteborg och Ystad antingen måndag om en vecka eller måndagen därpå. Sen ska det bli ordning på rutinera igen. Man känner sig lite dålig nu när det varit så mycket att vi varit borta på kvällarna och Neo kommit i säng sent och så.
Men det är ju trots allt sommar och han kan väl också få vara med på lite nu då :)

Börjar jobba klockan fyra, vet bara inte riktigt vad Neo och jag ska hitta på, är lite kluven om vi ska följa med en annan mamma och hennes tös och bada eller om vi bara ska vara hemma och ta det lungt....
Ska nog ringa henne nu och höra hur vi gör :) Avslutar med lite bilder och återkommer snart med lite mer detaljerad update :)


Neo fullt upp tagen av att äta smörgås på stranden


Kärleksmys på stranden


Neo simmar med farmor


Varmt varmt varmt i bilen


Jonas väntar på mat


Neo & Storebrors hund Malte


Freja hoppade i vagnen med Neo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0