Efterlysning...

Jag efterlyser en snygg svart klänning, är det nån som har nått tips på var man kan få tag i en sån? Helst en i tubtops modell. Ska på fest nästa helg och det är det enda jag känner att jag skulle vilja ha på mej, jag har en sån fin i mitt huvud men den existerar ju inte i verkligheten.. Tänk om man ändå kunde sy....
Inget nytt här idag, hösten är verkligen här, har varit en underbart fin höstdag, har varit på liten promenad med Sofie och Noelle, vi gick till öppna förskolan och lekte lite, åt lunch och promenerade hem igen..
Har då äntligen beslutat mej för gardiner till köket med! Världsliga problem, verkligen!



Noelle kryper runt på förskolan



det blev lika gardiner som vardagsrumsdelen :)



Och en hissgardin i lillfönstret



Mina fina kakeldekor som ja satt i  badrummet



Måste lägga in Neos fina gaderob som ja fixat :) Tänk om man själv fått haft barbapappa på garderoben!



Neo idag cyklandes på sin doppresent



Neos söta lilla monster :)



Denna tavla hänger på Neos rum, Jonas mamma har målat denna! Det är en bild av Jonas och hans bröders leksaker som sitter på den äldsta brorns snuttefilt! Såå fint!



Slutligen tyget som hänger på en vägg i Neos rum! ÄLSKAR Marimekko!!!

Tack för idag nu blir det lite pepparkakor och julmust, jaaaaa jag vill att det ska bli jul nu så man får sätta upp lite extra ljus! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh ni har så fint och pyssligt hemma! Kan du komma hit och fixa vårt vardagsrum???:-) Men hörru, julmust redan?! Haha! Galning! Jag visste inte ens att man kunde köpa det så här tidigt på året. Där ser man...blir iofs lite sugen nu. Puss på dig!

2008-10-22 @ 21:36:58
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: stinchen

jag håller me linda ta och kom till mig med!

nej jag har inte fria händer helt och vi har inte samma smak helller alltid. ibland blir man lite matt ha ha. men det ser bra mkt bättre ut nu än i förra lägenheten som var hans. eller skulle du vilja ha en stor grafittimålning mitt i vardagsrummet? :)

ja han börjar verkligen bli stor neo.

ska bli kul att träffa honom sen!



kram

2008-10-22 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0