Förväntansfull

Inför morgondagen sitter ja här i min ensamhet, Neo har somnat och Jonas är på match, rätt skönt att få lite tid alldeles för sig själv. Hinna filosofera lite :)
Jag ser verkligen fram emot morgondagens festligheter, beställde ju en Marilyn klännning, men den såg fruktansvärd ut på och ALLT syndes igenom, den skippar vi. Men det ordnade sig ändå, Neo och jag har varit och lekt med Sofie och Noelle, Sofie och jag fick prata lite skit och Anders såg efter barnen :) Och då fick ja låna en svart klänning av henne som jag tror blir perfekt!
Klockan 12 kommer Pia hit och sminkar mej! Hon är så duktig på det där hon! Det var verkligen jättesnällt! Och så ska ja bege mej på jakt efter ett knallrött läppstift, jag som hatar att ha läpptsift men det får gå för en kväll sådär :) Stina kommer du ihåg när vi missbrukade Isadoras rosa glitterglans? :) Helt underbart :P
Jonas och jag har börjat planera vår första helg från Neo, vi tänkte att vi skulle ta en weekend med hotell i Stockholm, lagom bit att åka men ändå få komma bort lite och passa på att träffa lilla Noah, och lite andra kompisar där nere..
Nu är min greys nedladdning klar, ska avnjuta detta avsnitt i lugn och ro med lite pepparchips...
Föresten! Det har snöat här hos oss hela dagen!!!! Både mysigt men ändå ltie tidigt tycker jag...



Neo redo för vinterväder :)


Kommentarer
Postat av: stina

men åh vicken snygg kille och vicka snygga sveakläder. märks vem som är mamma till denna lille man :)

ja gud ja det minns ja, man va ju helt beroende! fina munnar men kladdiga :)

jag kan heller inte ha läppstift ser för täskigt ut alltså!

du det klart ni ska ta en helg ihop här i sthlm! SNART!! det vore superkul så kan vi ses allihopa och hitta på nåt kul. snälla gört!!!

vore såå kul.

va skoj med halloweenpartaj, jag känner mig jättetaskig för det är massa barn som ringt på hör idag och jag hade glömt köpa godis och dom ser så lessna ut när jag sa det!

KRAM

2008-10-31 @ 19:29:18
Postat av: Linda

Åh, ska ni komma hit! Då måste du säga till innan så vi kan ses:-) Kulikul! Hoppas ni får jätteroligt imorgon på festen, du kommer garanterat vara snyggast av alla. Puss på dig!

2008-10-31 @ 19:57:28
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0