Morgonsund har guld i mund....

Eller? Kvart i sex i morse hörde ja Neo tjattra från sitt rum, då tyckte han visst att det var dags att stiga upp, själv hade jag nog velat ligga kvar till nio minst. Neo har vaknat två gånger i natt av sin hosta han är lie förkyld. Hoppas att det inte utvecklar sig till hög feber, än så länge är han tack och lov feberfri. Lilla skrutt!
Sitter här och försöker printa ner några rader till skolan, men jag är för trött känner jag, inte van vid detta :) Har gjort en lista med saker jag MÅSTE få gjort innan helgen så att jag kan gå på fest med gott samvete. Får jag inte detta gjort får jag banne mej inte gå :)
Det är inte någon där ute som har något tips på var man kan få tag på en "marilyn monroe liknande klänning" Vi ska på maskerad på Lördag och tänkte klä ut mej till henne. Hon är ju bara för cool :) TACKSAM för tips....!

Lägger ut lite bilder från våran tiiiidiga morgon....


Neo vill cykla tiiiidigt i morse :)





Neos nya Italienska pinncio docka har fått sin plats



Och jag kom på att en grå trasmatta faktiskt gjorde sig bra i vardagsrummet :)



Hängt upp lite nya bilder i hallen, mörk bild, men det är en på Neo och en bild på en eka vid havet som Jonas tog i Beddinge strand



Neos rum...

Kommentarer
Postat av: Läsare

På partyqueen i Gävle finns det för 199 kr..

2008-10-28 @ 23:48:55
Postat av: stina

riktigt snyggt med fotona där!

vi köpte en vagn på blocket från 06, en modi. röd och svart, jag ville ha rosa men man kan ju inte få allt ;) så skönt för då blir jag inte så bunden längre.

jag vet att jag tjatar men neo är sååå stor nu! ska bli kul att träffa er. han verkar så himla skön som tjattras så där på morgonen haha.

kraaamiiiss

2008-10-29 @ 14:52:21
Postat av: stina igen

vad kul förresten att du tycker han är lik mig, alla har börjat säga att han är en kopia av johan men jag vill ju att det ska va en ministina ha ha ha

2008-10-29 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0