Nostalgi...

Jag satt och läste tv tablån precis och såg alla konstiga serier som går tiiiidigt på morgonen och på nätterna, gud va ja saknar att sitta och amma på natten då, precis som första veckorna, fast jag kanske bara har glömt bort hur jobbigt det var! :)
När min kompis Malin kom och träffade Neo första gången hade hon även med en present till mig, ALLA vänneravsnitt på dvd, hon sa: Här har du nått att kolla på på nätterna, det var så himla sött att ja nästan får en tår i ögar bara av att tänka på det nu! :)
Fredag fredag fredag, idag har det hunnits med att vara på förskolan, städa, sola och plockat en massa... Skönt att bara koppla av nu och äta gott och se på Greys! I morgon ska ja skriva högskoleprovet, jag börjar faktiskt bli riktigt nervös om jag ska vara ärlig. Sen är det en fest på kvällen, men jag har ännu inte bestämt mig för om jag vill gå, jag kommer ju att vara från Neo från 8-16 ändå när jag skriver provet så ja vet inte om ja klarar av att lämna honom efter det, visserligen är ju festen efter han har somnat men ändå...
Bjuder på lite bilder från dagen...
Ja just det, vad FÖRVÅNAD jag blev i morse, jag sa till Neo. Neo gå och  hämta dina skor ska vi gå ut, då går han seriöst ut i hallen och hämtar sina gympaskor och kommer in till mig, jag trodde aldrig att han förstod så myckt! Vad mysigt!





Neo på förskolan med bästa kompisen Freja



Precis innan vi gick hem, båda så trötta så trötta, dom somnade på en minut i vagnen







Klättra klättra klättra, han väntar snällt på sin tur...

Kommentarer
Postat av: stinch

nej nu tror jag att du förträngt hur det EGENTLIGEN är att va uppe på nätterna ;)

asså neo ser helt annorlunda ut nu än när jag såg honom där i maj, han har verkligen ändrats i utssende. gillar hans lockiga hår! han ser ut som ett litet busfrö. tänk om några år när neo o noah börjar hänga....oh man vi kommer få sätta hänglås på deras dörrar där i tonåren. vi ska definivit inte skicka dom på nån resa tillsammans iaf för då vet man ju hur det slutar om de har våra gener ;)

lycka till på provet imorrn!

kram

2008-10-24 @ 23:52:05
Postat av: Linda

Lycka till på provet gumman!!! Du kommer klara det galant. Och efter ett sånt där mastodontprov är du definitivt värd en liten fest. Det tycker nog Neo också:-) Hihi! Puss på dig!

2008-10-25 @ 00:18:46
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: stina

hahaha hångellås skulle nog passa bättre!

jag måste ju säga att det var lite naivt av pappa o rolf att gå på att vi tappat pengarna ;)

plus dom där naiva bröderna som gick på allt man sa, "mcgubbar i min poooool"!!!! ha ha ha.

kommer du ihåg att vi kalla en för alvedon för att han va så blek?? haha.

kram

2008-10-26 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0