Snart helg igen

Tänk vad veckorna går fort! Inte undra på att det snart är ett år sedan man gick med magen i vädret och inte hade en aning om vad det var för filur som låg där inne :)
Snart är det dags för bonde söker fru, usch ja kan inte hjälpa det men jag skäms verkligen ibland när jag ser vissa situationer på detta program, man undrar hur vissa tänker, verkligen! :)
I helgen är det dags för maskeradfest, det ska bli riktigt skoj! Och tack vare en läsare så har jag äntligen hittat min marilynklänning, skulle egentligen färgat håret mörkt ikväll men det får ´vänta tills efter helgen, för man kan ju inte vara en mörk Marilyn..
Vi funderade lite på om vi även skulle klä ut Neo innan vi lämnar honom till barnvakten, frågan är bara till vad, en liten pumpa kanske? Är det någon som har nått annat roligt tips?
Nu ska jag ta och fixa i orning lite varma mackor, och drick julmust light, guuud så gott det är, jag är helt såld! :)
Föresten, har verkligen fastnat för The voicemorron tv, är det nån mer än jag? Tycker dom är för härliga, och fråga olle och alla modetips och ja allt....
USCH gjorde raggmunkar idag, det blev INTE gott, karlarna åt men kanske för att vara snälla...



Uscha..



Fick väldi bra hjälp i alla fall :)



Fylla på vatten



Inte mycket hamnade i smeten...

Kommentarer
Postat av: stina

men goooooobubben då!!!

gu va jag längtar tills den åldern, det verkar så himla härligt! åsså kan noah hjälpa mig med matlagningen, känns som det kan behövas ;)

ja du får ju träffa honom live snart så då får du bedömma vem han är lik. du får tio spänn om du säger mig! :)

klä ut neo till en minipumpa sååååå söött!!

va kul me halloweenpartaj!!!

kramkram

2008-10-30 @ 11:45:09
Postat av: Anonym

jag tänkte luras först och skriva att det var noah haha. fast hon heter smilla och inte stella :)

ja visst var det jättefina läppar man fick, brukar fortfarande köra med det ibland haha. synd bara att isadoras blir så kladdigt.

jo dom skrek ju bus eller godis så nu är jag lite orolig att dom gör nåt bus därute :)

2008-10-31 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0