Snart helg igen!

Tänk vad veckorna springer iväg!!! Det är alltid Fredag och måndag tycker ja! Ja vad händer i helgen, inbjuden på fest, högskoleprov och innebandymatch, jag känner att jag inte kommer att orka/hinna medallt så jag får fundera över vad det blir.... Högskoleprovet är väl kanske inget ja kan prioritera bort dock, men det andra
Har varit och klippt mej idag, riktigt skönt! Mitt hår blir så tjockt igen på bara några månader hur mycket man än tunnar ur det, min frisör hade det styrigt och det såg ut på golvet so om jag inte skulle ha nått hår kvar på huvudet, men ändå är all längd kvar och det tackar jag henne för då jag håller på att sparar ut det igen :)

Neo och jag har lekt idag på förskolan igen, jag tror att det är väldigt bra att vi är där så pass mycket som vi är, just för att jag tror att det kommer att underlätta inskolningen till dagmamman sen, jag och Jonas diskuterade idag och tycker nog det är för tidigt i Januari, han kan ju ändå vara hemma med mig jag kan ju hinna med skolan på kvällarna, det är jag villig att göra, sena nätter må det bli men bara min skrutt får vara hemma så länge det bara går med mig... Dom brukar säga att barnen vid ettårs ålder kan drabbas av separationsångest, det är snarare att JAG har drabbats av det, igår kväll när han sov gick jag och tog upp honom bara för att få snusa lite på han....:)
Har shoppat lite idag med, hittade värlens mysgaste mysdress till Neo på busungen, fyra bodysar och ett par jeans. Även jag fick hem ett par mysisar jag beställt idag, dom är helt gudomliga!!



Dessa underbara byxor! :)

Bjuder på en bild på Neo igår när han gick lös på kakburken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0