Söndagsmys!



Söndagen har gått i matlagningens och bakningens tecken. Har bakat bullar kakor och gjort lite mat till Jonas som han kan ta med till jobbet :)
Det bästa som finns är att bara vara hemma o baka o mysa...
Nu har våra förskolekompisar äntligen kommit hem så dom kan följa med oss dit i morgon, det ser vi fram emot! Neo & Mamma ska leka som tusan i morrn! Kan inte tro det själv, men idag blir min lilla skrutt 11 månader, om en månad ska vi alltså ha ettårskalas, STORT :) Jag ska baka en egen tårta hade jag tänkt och den kommer att se ut någonting såhär, (Om det nu går som planerat:)



Bjuder på lite bilder från baket, mormor och morfar kom förbi för att provsmaka...



Detta ska bli bondkakor



het korvgryta



färdiga kakor



Fika



Stolt morfar kollar när Neo går :)



Mormor & Pappa



Bullar på jäsning



Färdiga bullar



Mysig middag med familjen, ceasarsallad :P



Gladskit



Kärlek



Kaffe & Kaka på bänken



Så fina dom blev, blir kakor och The och ensam mamma söker sen :)

Kommentarer
Postat av: stina

god damn vicken bullmamma du blivit alltså!

jag är galet impad!!!!

och vad fint ni har det, jag vet ju som sagt hur den lyan såg ut förut hehe!!!

kram

2008-10-19 @ 19:40:25
Postat av: stina

va gullig neo är när han står där och vilket härligt hår han börjar få!

tro mig jag vet den lyan såg ut, det jag minns är ölburkar och roos svettiga fotbollskläder överallt haha. har du pratat nåt mer me rolf förresten

2008-10-21 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0