Trött Tisdag!

Snart har halva veckan gått igen! Vad fort det går alltså!!! Jag känner att jag hunnit med massor hittilss både i skolan och på dagarna hemma, äntligen har Malou och Freja kommit hem igen så vi kan gå på öppna förskolan och leka med dom! Det är inte lika skoj att gå dit ensamma och de andra ja känner som har barn är inte där så ofta dom...
Vilket gardindilemma jag har här hemma nu alltså! Det gör mej så förvirrad, idag har jag bytt dom IGEN var ju och köpte nya dyra gardiner förra helgen tror ja det var, dom har jag alltså nu tagit ner för att byta tillbaka till mina ljusa igen, ja gillar verkligen inte när det blir för mörkt...
Nu pratar Neo med farmor på högtalartelefon från Italien, måste kila och lyssna på dom :)
Bjussar på lite bilder av min ambivalens ;)



Funderar på att byta tillbaka till min Marimekko kappa till sovrummet igen dom det var på denna bilden... Vi får se har väl ändrat mej i morrn igen



Har nu dessa i vardagsrummet...



Neo promenerar på Kvantum, han är så stolt över att kunna gå, syns det? :)

Kommentarer
Postat av: stina

ja det är sogligt det där...

alltså du har verkligen ett jättefint hem, SNYGGT!!! kan du komma hit och hjälpa mig? jag har tyvärr inte fria händer i vår lägenhet :)

men vad sött neo GÅR!!!! han är rätt tidig i utvecklingen va??

KRAM

2008-10-22 @ 11:19:22
Postat av: Anonym

dom där randiga byxorna har noah oxå :)

2008-10-22 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0