Det börjar grönska!

Jajamensan, våren har även tagit sig upp till norr hörrni :) Det grönskar mer o mer för varje dag. Jag la märke till vad mycket det har hän sedan vi var till Barbro sist (Skärtorsdagen) Och det är väl alldeles underbart!
Det hade varit lite jobbigt för Jonas att lämna Neo i morse, han blev lite ledsen. INte så konstigt när han nästan varit hemma två veckor, Barbro sa dock att det hade gått över på en gång så vi får tro på det!

Det var så mysigt när vi kom och hämtade honom, då satt han glad som en sol i sandlådan och öste sand med en spade, duktiga pojke! Ska genast inhandla hink o spade, vi har ju faktiskt en liten sandlåda på innergården här!

Mäklaren ringde idag med, och vi avböjde vårt intresse för huset vi kollade på senast, vi känner att vi inte riktigt har ork att totalrenovera någonting. Det var verkligen mycket att göra, tom. fasaden och gräsmattan var tvunget till att göras om... Aja får ha is i magen och mäklaren sa att det börjar komma mera nu!
Väl hemkomna idag så busade vi lite granna i vanlig ordning sedan åt vi lite middag, slängde ihop en broccolipaj med lite smaskit i. Till Jonas och Neo då för jag åt ju GI middag, muuums?? :) Nu har skrutten somnat, redan klockan 18.15 så jag ska avnjuta ett avsnitt av desperate innan jag faktiskt lägger mig, blir en titig kväll för mig, känner mig fortfarande inte helt hundra...



Neos paj :)



Och i vanlig ordning när han ätit klart ställer han tallriken på mammas o pappas bord, ordning o reda!



Han äter alltid själv numera... Gud nåde den som försöker hjälpa till, kan fälv


 
Vill göra som mamma, världens vackraste!


Kommentarer
Postat av: stina

vad åt du då? :)

2009-04-20 @ 18:54:12
Postat av: Frida

Haha men vad fin!



Japp, Signe ska också få prova soppa! Efter min träff med Margit i torsdags känns det okej att ge henne vad som helst :) Hon sa att på dagis får de soppa som huvudmål tom, så att äta soppa och pannkaka ibland är ingen konst! Vi får väl se hur det går. Signe äter ju inte själv än, så det finns ju ingen risk att all soppa hamnar på golvet iaf :)

2009-04-20 @ 20:51:40
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: J

Vad fin min lilla kille är i hårband =)



Ja jag ska knäppa kort någon annan dag... det blev valnöt på bänkskivan iallafall.

2009-04-20 @ 21:35:05
URL: http://mammajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0