Det ni! :)





Trött idag igen efter en lång dag med målning och diverse fix. Har för övrigt besökt Villa Vanilj för första gången idag, helt underbar liten butik! Köpte mig en ram och en ljuslykta som jag tänt nu och ska mysa lite framför tv:n. Jag vet att jag verkligen borde ta tag i seminariefrågorna idag, men jag har ingen energi kvar alls. Dessutom känns det som om mina bihålor har gått sönder!
Hoppas ni har haft en bra dag och helg! I morgon kanske vi får ett samtal från mäklaren, kollade ju på ett hus förra veckan och snart är det visning igen! Spännande!!
Forfarande ingen som har något tips hur man sätter upp sol/insyns skydd på en balkong? För hur som helst om vi köper hus nu så blir det väl inflytt i början av Augusti så det är nog dags att piffa till balkongen lite, och våra grannar mittemot är ena riktiga skvallrisar så all insyn från deras håll bör tas bort pronto :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, coola bilder! :)

Insynskydd...hmm? Man kanske kan ha ett sånt där litet draperi? Fast det kanske är tantigt, haha! Eller typ skärmarväggar? Eller så ber ni grannarna sluta snoka och glo på er, hihi! Puss och kram!

2009-04-26 @ 20:57:44
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: sofie

Gud va coolt du har gjort med korten!! GILLAR SKARPT :)

2009-05-03 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0