Förkylning & tårar

Vaknade i morse och det kändes som jag har något vasst föremål i halsen, förkylningen har brytit ut nu. Blir mer och mer täppt i näsan ju längre dagen går. Jag hoppas verkligen jag slipper febern, vi har tenta på Fredag och det går inte ihop med min planering isåfall.. Har liksom inte så mycket spelrum....
Neo är också snorig och väldigt väldigt olik sig idag! Han är bara ledsen och arg. Tog med mig honom till Kvantum med mamma för att handla lite till kvällen, men han satt bara i vagnen och gallskrek, usch det är jättehemskt när man inte känner igen honom. Jag undrar om han har ont någonstans?? Jag skulle bara vilja åka upp och att dom tog en sänka på honom så att det inte är någon infektion som vi missar eller så, för öronen verkar det inte vara för han sover som vanligt och tar sig inte för öronen. Men vill man åka upp och fråga om en sänka? Har man otur är det nån suris som jobbar och man får sig en avhyvling, ska det verkligen vara så att man ska känna så?? Jag tycker det är jättehemskt!
Nu sover han alla fall, har sovit två timmar snart, medans har jag suttit och knåpat på en recepttavla, kan vara roligt att rama in och ge bort till någon släkting som har namnsdag eller så tänkte jag... Här har ni den:



Väldans va konstig den såg ut här då :) Aja men den är finare i verkligheten, Nu ska jag lägga mig på soffan en stund och vila...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Linn har varit febrig i påsk 5 dagar sen gick det över och hon vart feber fri men hon var fortfarande så grinig och olik sig precis som du skriver om Neo, så i fredags ringde jag till Hc och fick komma in och det visade sig att hon hade halsfluss och äter nu pencelin.

2009-04-18 @ 18:09:33
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Linda

Ahaaa, gräddfil alltså? Det ska jag testa! Puss!

2009-04-19 @ 12:49:37
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0