Gardinsömnade och muffinsbak

Idag har det varit lite sådär halvdant väder, så vi har mest varit inne och donat. Vi var till Mobackes en sväng och kollade på djuren och fikade lite för Neos skull, så han skulle slippa vara inne en hel dag!
Trist att vi inte fick lika fint väder som igår, men det verkar som det ska komma tillbaka?? Någon som hört nått annat? Efter Mobackes åkte vi till Karlssons, letar en sån ställning till markis till balkongen, någon som vet var man kan köpa det? Alla har en sån men ingen vet var man får tag på det :) En sån grej som väl oftast redan finns, förutom här då...
På eftermiddag har jag efter STOR möda fått igång min nya symaskin, så nu har ja äntligen sytt upp våra gardiner till sovrummet, ska ta tag i vardagsrumsgardinerna med, men inte nu ikväll känner jag...

Våran lilla pojke har börjat prata nå hemskt under helgen, lite tvåordsmeningar med faktiskt, va e dääääär säger han, Killian Dääää sa han med igår. TV sa han idag, men det lät såhär: Teee weeeee, sötnöt! Och så när han fått någonting så frågar ja: Vad säger man?? Tack tack säger han så fint nu :) Det låter renare på nått sätt, svårt att förklara...

Ser ni skillnaden? Den högra sidan har ja inte sytt upp, cirka en halvmeter för långa :)



Min lilla miniorchidé som har blommat sen November tror jag


Kommentarer
Postat av: Frida

Men shit, du verkar verkligen ha gröna fingrar! Vad fin den är!



När det gäller gardinen. I många inredningsprogram ser man att de bara byltar till det nere vid golvet, så jag har anammat det i allrumsfönstret och hänvisar till inredningstv om någon undrar ;) Det är lättare att fixa panelgardiner hehe

2009-04-05 @ 22:45:21
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Hej



Vilken fin Orkidè du har!

Kiakr in och önskar dig en bra start på veckan. Passar på att lägga till dig på Bloglovin så att jag kan följa dig.

Vill lära känna alla inför Mammablogg Galan.

Kram Wojtan

2009-04-06 @ 10:23:31
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0