Godmorgon!

Kära ni! Trött trött trött idag, sov väldigt dåligt i natt, vet inte vad d var men ja vaknade flera flera gånger och kunde inte heller somna om... Men lite kaffe på det här så ska jag nog bli människa jag med!
Sitter på skolan nu och inväntar mina vänner, tentaplugg hela veckan! Så håll nu tummarna för oss på Fredag klockan 9 :)


Min dag kommer att bestå av detta:


Och massa massa mer... Puhh... Tur att solen skiner ute, sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne eller vad säger man? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till vännen! Det här kommer du greja galant. Hoppas du hinner vara ute lite i solen också. Puss och kram!

2009-04-20 @ 09:13:38
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: hanna

jag vaknade också flera gånger inatt...det är inte alls kul när man ska upp tidigt... puss

2009-04-20 @ 20:18:18
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0