Huvudvärk och husköp

Idag ringde mäklaren och sa att vi fick huset om vi ville, då vi var dom enda so hade klart med banken redan och säljarna ville få det klart så fort som möjligt. Så i morgon ska vi minsann skriva kontrakt! :) Och vi får tillträde 1:a Augusti! Då hinner man med liiite somma där i alla fall :)

Värken är då inget bättre idag allafall så nu sitter jag i kö till rådgivningen, antagligen för att dom igen ska säga att jag ska ta alvedon, men jag vill inte behöva ta nå mer sånna, det är ju inte alls bra för kroppen det heller! Det borde väl DOM veta också???  26 minuters väntetid endast var det, så ja passar på att skriva lite här då så länge.

Idag har vi varit till öpnna förskolan igen, vi var där några timmar så skrutten hade inte tid att sova nån middag minsann, jag försökte en liten stund att få honom att somna utanför men inte ville han det när han hörde alla barnen som lekte. Vi var ju tvunga att stanna kvar där med för vi skulle träffa farbror doktorn för spruta. Sprutan gick jättebra han sa inte ett knysst, däremot när vi skulle gå därifrån blev han så arg så arg för då hade han hittat margits leksaks telefon som hon har i sitt rum :) det är ju lustigt, blir inte ledsen av att få en spruta, men att inte få som man vill, det är rena skräcken, dom är väl för goa??
Nu sover han alla fall skrutten min, han somnade före 18 idag med. Han blev väl trött av att Mormor och deras vovve var här och åt middag med oss också tror jag :)

Nu ska jag återgå till att vänta i telefonkö...





Gunga e kul





Neo hittade två kompisar :) Det är lite lustigt för han tyr sig hellre till äldre barn o leker än dom i sin egen ålder..Kanske för att dom hos dagmamman e äldre..



Suddig bild, men såhär kan dom jaga varandra hur länge som helst, dom är SÅ söta!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul med huset, grattis! Vart ska ni flytta? Ligger det kvar på hemnet?

2009-04-29 @ 18:50:08
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men GRATTIS då till huset :) Vad roligt! Vi har ju precis också flyttat till hus och det är helt underbart!



Vad är det för köksbord du är ute efter då?

2009-04-29 @ 19:02:00
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul!! Då blir ni kvar här hemma då eller?? Grattis till köpet!!



kramar

2009-04-29 @ 22:03:59
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0