Jag har sett det sötaste någonsin!!!

Tidig morgon idag, Neo började tjottra från sitt rum vid sex redan, han är nog van från veckan då han har åkt ill dagmamman vi den tiden varje dag stackarn!  Han var så nöjd och glad där inne o pratade så ja låg o drog mig till kvart i sju, skönt att komma upp tidigt när det står mycket på schemat idag!
MEN vet ni vad han gjorde när jag kom in? Han satt o lekte med sin apa, han höll den precis som en bebis och rörde på den och sa "tutte" precis som han lekte att det var apan som sa tutte, och så gav han apan nappen, tog ut nappen, sen gjorde han så säkert tio gånger! Tror det var det sötaste jag sett, och varför springer man inte o hämtar videokameran? För tidigt på morgonen för mig för att jag ska kunna tänka ordentligt tror jag :)

Kommentarer
Postat av: stina

ååå puppsi :)

2009-04-25 @ 11:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0