Kort vecka!

Tänk vad skönt hörrni att det redan är Tisdag, man är ju intställd på att det ska vara Måndag idag, men icke! Helt underbart! Och lite sol fick vi idag med!
Har varit i skolan idag, vi kikade på en obduktionsfilm, lärarna hade höjt den upp över skyarna, men jag tyckte inte den var så bra, dels var den kort. Och hemskt dålig kvalitet... Aja... Så är det!
Neo fick vara hos mormor idag då han hade feber igår, i morse var han feber fri, men nu på kvällen hade han lite feber igen. Jäkla tand att vara envis! Den har fortfarande inte kommit upp helt. Det är lite skrämmande att tänka att det ska komma upp NIO tänder till? Hoppas han inte kommer att få feber vid varje tand bara! Det är ju så ynkligt när dom har ont och man inte kan göra nåt åt det! Det är lätt att tappa humöret som föräldrer också sånna gånger, för när Neo har ont eller inte mår bra så är det verkligen ingenting som duger....  Skrutt...

Ringde tll mäklaren idag med, anmälde oss på visning på Fredag, vi får väl se hur det går. Det känns inte så lovande, alltså inte att vi inte får det eller så för det verkar inte vara fler intresserade, men just HUR pass bra skick det är i...

Nu ska jag ta och gå en runda med vattenkannan, tycker mina blommor ser lite törstiga ut! Och längtar så tills jag får sätta Pelargoner på balkongen, det är verkligen helt underbara blommor!!!

Mårbacka, helt klart min favorit!!!



 Neo ikväll innan han somnad, Mysfaktorn är hög!


Kommentarer
Postat av: stina

hehe fina blommor, du är så huslig!

linda blir visst lite avis på min fina blogg, du får hjälpa henne oxå så hon kan få lite uppfräsching:) jag är verkligen jättenöjd nu, blev MYCKET bättre me fler bilder!

men är han febrig fortfarande, uscha uscha stackarn!

ge goneo en stor kram från mig!

puss!

2009-04-14 @ 21:16:10
Postat av: hanna

va är det för hus gumman som ni ska titta pÅ!?? ligger det ute?

2009-04-14 @ 22:08:44
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: hanna

hittar det inte... linv. är det inte el? menade du det ja tyckte va fint? som låg nära järnväg eller va du sa? JAAA vita conv är grymt snyggt!!ja har ett par=)

2009-04-14 @ 22:18:24
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: hanna

tjärnv... nu såg jag!!Det är ju jättefint!! Rymligt o mysig känsla... rena drömhuset!!puss o gonatt

2009-04-14 @ 22:22:21
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: stinchen

haha jag såg det, hans tshirt matchar perfa! hihi!

2009-04-15 @ 13:12:35
Postat av: **Wojtan**

Hej



Vilka jättefina Mårbacka du har!

Min favorit. Har lyckats övervintra ett antal detta år och nu står de och blommar i fönstret.

LÄgger till dig på Bloglovin i min Mammablogg Gala grupp som jag har.

Blir kul att ses till sommaren.



Wojtan

2009-04-16 @ 01:35:13
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0