Kväller...

Nu gör jag kväller, alla fall pluggmässigt. Har först suttit på en föreläsning halva dagen, för att sen komma hem och skriva seminarieuppgifter. Mina ögon går lite i kors nu känner jag!
Föreläsningen idag hölls av en läkare, och han var kanon! Det kändes som att han verkligen visste vad han pratade om, konstigt vore det väl annars kanske :) Men det var verkligen kanon! Och det kändes bra att han inte gick alltför djupt in på varje grej som jag trodde han skulle göra... Så det känns bra!
Jonas och jag åkte tillsammans från skola, jobb idag och hämtade skrutten, som var på dåligt humör, han hade bara sovit 1.5 timmar middag och det är alldeles för lite för honom när han blivit väckt på morgonen! Efter vi hämtat honom åkte vi hem till svärisarna, dom var dock inte hemma, men Jonas mormor var där så vi åkte dit och umgicks lite med henne, tillslut blev Neo för trött så vi fick åka hem och få i honom lite käk och sen sängen...

Mäklaren ringde här på kvällningen också, och frågade om ett hus vi varit och kikat på, tydligen ingen intresserad av det. Det huset som såg sååå fint ut på bilderna, men det var inte riktigt så... Hon talade alla fall om att det snart kommer ut ett hus som hon trodde skulle passa oss, och det låter ju lovande... Roligt att hon tror sig veta vad vi vill ha, vi har ju träffat henne på en del visningar nu så hon vet vad vi gillar och inte...! Det skulle komma ut om någon vecka! Längtar till att se vad det är för nåt! Men har inge förhoppningar längre vad gäller hus! Det känns som att vi kommer att få bo här för alltid :)

Skrutten våran har börjat gå runt och säga rrrrrrrrrrr hela dagarna, så han blir inte ett sånt barn som pjataj såhäja :) Fast det kanske försvinner vem vet??

Kommentarer
Postat av: stina

både jag o elias fick ju gå hos talpedagog för att vi prata sådäja ;)

2009-04-06 @ 22:01:13
Postat av: hanna

men va kul att mäklaren hörde av sej, hoppas det blir eran tur snart!! Vi ska o titta på det där fina huset i gammalkil ikväll.. men det blir ju inget. Bara titta alla fall=) en liten utflykt! men jag kommer bli sjukt sugen!! fan puss

2009-04-07 @ 14:52:56
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0