Lamla

Nu på kvällningen när Neo skulle ta Bosse o lägga sig tappade han honom i golvet, oj Bosse ramlade sa jag: Lamla sa Neo då :) Och sedan upprepade han det om och om igen, precis som han skulle vara stolt över att ha lärt sig ett nytt ord.... Mer än så blir det nog inte från mig ikväll, jag är så fruktansvärt trött, har pluggat hela dagen, vi satt på skolan från cirak 8 i morse, redan vid tio hade samtalsämnena börjat spåra ur :) Men jag tror vi lärde oss endel ändå, fastnar nog mer än vad man tror! Vi körd lite frågesport när vi tröttnade på att nöta gamla tentor... Duktiga vi! :)
Bjuder på en liten film, för mig är det nu dags för ett underbart avsnitt av Gossip Girl, och efter det väntar One Tree Hill!

Untitled from Anna-Maria Forslin on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: J

Vilken flirtgris =)



Ja valnöt är fint det =)

2009-04-21 @ 19:35:38
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, söööötnos!

2009-04-21 @ 20:49:57
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Frida

Hihi vilken sötnos!! Det måste jag träna med Signe :)

Det är Per som tagit bilden. Han anser sig numer som en mästerfotograf efter att ha tagit den bilden och den när jag och Signe lagar mat :)



Ja, jag tycker också det är mysigt! Signe har inte kunnat sova med oss heller tidigare. Tror det vände sen vi bodde i husvagn i fjällen och hon sov med oss i tre nätter. Man vill ju gärna att de ska kunna göra det, men man är mest nöjd när de sover i sin egen säng :)

2009-04-21 @ 22:30:26
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0