Lättnadens tid!

Huuuuuua nu är tentan avklarad och det kändes faktiskt riktigt bra!!! Det avsnittet som jag trodde skulle bli värst känns det som om jag skulle haft full pott på, om det nu är rätt det jag fattat det som :) Hi hi det vet man ju kanske inte???
Nu är jag helt slut, vi har varit ute o lekt och donat hela dagen Neo o jag och pappa, så nu sover skatten och vi ska äta pizza.  I morrn är det uppdrag måla som gäller men först ska vi till Långnäs o leka! Vad tror ni är bäst att spraymåla sängen eller att måla den för hand? Vi målade ju spjälisen för hand, det var INGEN hit tog oss en hel dag hi hi :)

Återkommer i morgon!

 













Underbara pelargoner

Kommentarer
Postat av: stinchen

hello neo!

kom till mig imorrn så man får leka lite!

puss

2009-04-24 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0