Min son är tillbaka!

Idag är skrutten som vanligt, hittills alla fall :) så det kanske hade nått med tand/förkylning å göra trots allt! Jag däremot hade 38 grader i morse och antar att det kommer stiga under dagen! Så jag ska nog ta och köpa lite kanjang idag! Men först ska här bakas och planteras blomster för fulla muggar, orkar inte egentligen men det är sånt som måste göras :) Vi får fika främmande snart, lilla Albin och hans pappa Andreas kommer på fika, och då vill man ju bjuda på nått gott, så det blir kärleksmums!
Skickade precis iväg Jonas på affären för att handla socker, och lite små söta blomster till vår låda. Har en gammal fruktlåda i trä som jag tänkte plantera i och placera på vår ickemålade brudkista i hallen, ska måla den någon dag men jag vill gärna göra det ute och det har ju faktiskt inte varit nått väder i helgen!
Jag har kanske hittat en växasäng till Neo med, min kompis Stina hade en i gammaldags stil som jag fick köpa om en annan av hennes vänner inte skulle ha den! Underbart i så fall!!! Måste väl åka på Ikea med och köpa större täcke, för det blir ju lite klent med ett spjälsängstäcke till en större säng...
Hoppas ni får en underbar Söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0