Sitter o kikar på Robinsson

Efter en lång och underbar som har spenderats ute! Vilket underbart väder. 16 grader i skuggan och strålande sol! Jag har faktiskt bränt mig lite av solen idag, jag trodde inte den var riktigt SÅ stark?
Nu sitter jag o kikar på Robinsson, och jag stör mig nått fruktansvärt på Christian!!! Så fort han gör nått dåligt som i tävlingen, så skyller han på nån annan? Och det enda han gör är att klaga på hur dåliga alla andra är, varför ite spara den energin till nått vettigt?
Jonas och jag pratade om att han är PRECIS som en såndär kille som skulle vara ordförande i kåren, och jag tål heller inte kårmänniskr! Dom är verkligen på ett speciellt sätt! Nu ska jag väl kanske inte dra alla över en kam, men alla jag har träffat på har varit precis som den där Christian...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja usch! vi satt också och hängde upp oss Christian! Vilken jubelidiot.



2009-04-04 @ 23:24:25
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0