Trotsålder!

Äntligen helg! Jag undrar hur många inlägg som börjar med det på fredagar :) Idag har Neo och jag varit hemma, alltså ingen skola för mig, ingen dagmamma för Neo. Utan bara Mamma Neo tid. Han har dock kommit in i världens trotsålder eller vad det nu är, för hela dagen har han testat mina gränser till det yttersta! Både mina föräldrar och Jonas föräldrar har varit här idag, och alla dom sa att dom inte kände igen våran skrutt. Jag tycker dom kan väl inte bli sådär av att få tänder väl? När brukar den första trotsåldern träda in, nån som vet? :)

Vi har ju även varit och kikat på hus idag, jag tyckte att huset hade väldans potential, Jonas däremot höll inte riktigt med. Han såg det för hur det såg ut NU, men man måsteju kunna se till dess charm också tycker jag. Men sen kan jag hålla med honom om att man kanske inte har all tid i världen att kunna totalrenovera ett hus när man är småbarnsföräldrer, som även jobbar och pluggar. Men många i vår familj är ju liiite händiga alla fal... Aja hur som helst så har vi sagt att vi ska ta helgen till att fundera, men det lutar väl åt att det inte blir någon affär den här gången heller. Det som var bra med det här huset är att vi inte behöver känna någon press eller ångest över budgivning, utan vi får lägga det bud vi vill, och sedan se om ägarna accepterar budet...

Bjuder på lite bilder från dagen innan jag lägger mig, jag tror jag börjar få feber. Har frusit längs ryggen hela kvällen och det svider i ögonen och jag kan nästan inte svälja, oj det där lät gnälligt, men man måste ju få gnälla ibland också :)

Skrutten poar på i sitt rum, undersöker alla prylar i bokhyllan





Poar med ett äppelskrutt



Såhär har Neo sett ut såfort han inte fått som han velat idag.... :/


Såhär gör Neo när han ätit färdigt nu, då ställer han undan sin mat på vårat bord, duuktig kille :)



Ser ni nått fel på den här bilden? ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vad duktig han är! Signe kastar all mat på golvet när hon tycker hon är färdig... =/ 2års trotsen har man ju hört talas om, vet inte om den kan sättas in lite tidigare kanske?

2009-04-17 @ 23:54:13
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta bilder :) barn är jordens underverk :)

2009-04-18 @ 09:58:07
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: stina

haha.

apropå trots så säger lina att hugo verkar oxå ha kommit in i det och han är ju typ lika gammal som neo...kram

2009-04-18 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0