Underbara påsK!

GLAD PÅSK på er!!! Vilken underbar dag! Jag klarade anatomi tentan!!!! Vilken fantastisk känsla! Det känns bättre än när jag klarade uppkörningen!!! WehooooO!!!!

Synd på vädret dock! Tänk på alla små barn som ska ut och vara påskkärringar var kallt det ska vara åt dom! Jag hoppas att dom klär sig ordentligt! I morgon skulle det ju bli fint, men nu har SMHI ändrat sig, så jag är ingen fan av dom just nu! Men lite hopp finns det väl alltid för sol!

Neo är påskkärring idag han, jag sminkade på honom lite fräknar och satte ¨på honom ett huckle så gick vi till mormor i morse, han fick jättefina sommarkläder av henne o påskpresent! Tack mormor!!!
Sen gick vi hem och åt lite lax, det är Neos favoritmat nämligen, klart man ska få sin favvo när det är påsk! Igår åt han godis i rätt så stora mängder med tanke på hans egen storlek, han fick nämligen påskägg av dagmamman igår! Det var då himla gulligt tycker jag! Tänk vilken skillnad det är på dagis och dagmamma, det är så personligt med dagmamma så om det är nån som funderar mellan dessa två så rekomenderar jag stakt dagmamma!

Nu har min lilla påskkärring slocknat, jag hade tänkt städa. Men jag har så otroligt ont i min höft! Det är nått alldeles makalöst!!! Och så strålar smärtan ut i magen liksom, vad är detta??? Det är faktiskt jätteobehagligt, inte kanske själva smärtan men just att han inte har en aning om vad det beror på, jag har ju inte slagit i höften eller nånting heller! Nån som varit med om detta???....

Ja just de! Viktminskningen har varit relativt framgångsrik den här veckan, förra veckan hade jag ju gått upp ett kilo, men nu har jag gått ner det igen plus lite till! Pepp!

Nu ska ja vila mig lite med en tidning tror jag och njuta av att ha klarat tentan!

Sovande påskkärring/gubbe. Hucklet har åkt av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0