Värme

Sitter här i min ensamhet, vilken otrolig tystnad mina skruttar lämnar efter sig! Dom gick till farbror för att fika lite så att mamma fick vila bort febern, har legat på soffan en stund, men trots feber blir jag otroligt rastlös av att kolla på tv mitt på dagen??
Ska börja på med middagen snart! Det blir kyckling tortillias med massa god sallad. Den är verkligen supergod!
Man tar bara lite grillad kyckling och slänger ner i pannan på lite svag värme, skär lite grön paprika som man bryner lite lätt tillsammans med kycklinge, i med en eller två creme fraische, sambal olek, taco krydda, salt och peppar. I med fyllningen i bröden, in i ugnen med riven ost över och servera med en fräsch sallad och tacosås, MUMS :)

Såhär såg det ut igår efter att vi målat med fingerfärg, jag kan säga att det tog längre tid att ta reda på det än den tiden han ville leka med det :) Men han tyckte det var skoj en stund alla fall och fin fina konstverk till mor/far föräldrarna som var uppskattade :)




Sådär blev det med blommor i min gamla låda :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Mums! Det låter jättegott! Jag har köpt fingerfärg som jag tänkte Signe skulle få kladda på canvasdukar så småningom. In med henne och färgen i badkaret :) Men det är fortfarande lite för stor risk att hon käkar upp färgen!

2009-04-19 @ 20:25:30
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0