Våtrötthet...

Jag tror jag har drabbats av vårtröttheten, därför jag inte uppdaterat så aktitvt de senaste dagarna. Det är så skumt för jag har verkligen inte sovit dåligt eller så, utan är bara helt slut.
Igår kan det nog ha haft med Neo att göra att jag var så himla trött. Han var på SÅ dåligt humör hela dagen! Ingenting var bra. Han vill helst sitta i fåtöljen ensam och kolla på byggare Bob utan att någon tilltalade honom. Och det är inte alls likt vår skrutt!
Likaså nattningen var nått nytt för oss igår, det tog säker 30-40 minuter innan han somnade, han grät och ville inte alls sova. Annars brukar han få sin vällingflaska, vi går ut, han dricker upp och vips så sover han. Vi får INTE vara där :)
Men igår ville han ha mamma eller pappa där, han somnade tillslut när jag satt o sjöng för honom och smekte honom på kinden, det var rätt mysigt eftersom man aldrig får göra det annars :)

Han var på rätt dåligt humör på förmiddagen också, vill helst inte göra nånting alls. Knappt äta morgongröten. Men sen ikväll var det som att vända på en hand, han var sin lilla sol igen, och det verkar som han utvecklats så mycket. Jätteskumt! Han började helt plötsligt ropa pappa? Han har ju ropat och sagt pappa och mamma förr, men nu ropade han verkligen frågande på oss, pappaaaaa ungefär som att han undrade över nått. Och det lät som han var en riktigt stor kille. Svårt att beskriva men både Jonas och ja kollade på varandra och funderade vad som hänt, vi blev nästan lite rörda!
I skolan har vi just påbörjat "korvstoppning" nummer 2. Alltså del 2 på anatomi och fysiologin, men som vanligt är jag och min lilla studiegrupp väldigt väl planerade och har allt klart hur vi ska lägga upp det och det känns underbart!

Nu blir det lite TV faktiskt..

Min lilla konstnär





Resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Det kan vara så när dom lär sig nya färdigheter! Allt kan vara lite kaos innan det släpper och då kan de bli klängiga, svåra att få i mat eller så yttrar det sig på annat sätt. Sen brukar det bara blomstra fram nya grejer :)

2009-04-01 @ 22:12:51
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är helt otroligt! Man slutar aldrig att förvånas av dom :) Man tror inte riktigt att de ska förstå och kunna så mycket som dom kan.

Ja, men det sköna är att det inte har varit några problem med maten trots att det spricker upp tänder på flera ställen! De första fyra var riktigt dryga... så det verkar gå bättre för henne nu :)

2009-04-02 @ 13:16:02
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej=) tillomed jag blir ju rörd när du bara skriver om dej!! sötis! Hur går husbudgivningen? nyfiken nu ska jag gå promis! puss

2009-04-02 @ 16:53:42
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0