Webbisar

Sitter och kollar på webbisar för att se om Jonas kompis bebbe kommit ut, och blir så bebissjuk!!! Saknar verkligen den där första tiden, helt underbart! Och för att inte tala om hur gott dom luktar dom små nyfödda! När man börjar tänka på allt blir man verkligen nostalgisk, förlossningen, som utan tvekan är det häftigaste jag varit med om, trots den enorma smärtan så visste man vad som var på gång och man var förväntansfull och nervös. Vill IGEN :)

Nu är klockan 20.07 och jag ska ta ett bad och lägga mig, klockan åtta redan.. ska bli så skönt! Varför vara vaken när man är så trött så trött? En heldag i skolan väntar i morgon med, men sen blir det några dagar ledigt, ända till Tisdag, då ska vi se obduktion... Läskigt? Näe mest intressant tror jag.... Får se hur man reagerar..
Got natt på er!




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! COOLING! Så söt så söt. Påskpuss på er!

2009-04-07 @ 21:43:00
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe saknar du verkligen den 1a tiden???

man var ju helt död!!!!

2009-04-07 @ 21:45:14
Postat av: Ida

Söt han e...helt otroligt söt!

Et tips inför obduktionen, ta med en servett lr nått med parfym på. Lukten är inte rolig, den är värst. Själva obduktionen är jätteintressant men lukten gör att man får svårt att koncentrera sig.

Lycka till!

2009-04-09 @ 11:37:57
URL: http://imary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte första tiden var helt underbar! :) :)

2009-04-09 @ 13:24:32
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0