13:e December!

Det måste vara en av årets mysigaste dagar! Lucia! Jag hoppas att få se lite lucia på tv:n i alla fall. Har en liten fundering att kanske åka till kyrkan på kvällen, men vi får se..

Helgen är snart slut, tyckte just den började! Man hinner inte med så mycket på en helg som man kanske önskar! Nu är vi snart lediga ialla fall, jag förstår inte hur man kunde klaga över tidsbrist förut då en föräldrer var hemma och en jobbade, det var först när båda började jobba/gå i skolan som man förstår ordet "Stress" tycker jag!
Ibland funderar jag hur vi skall hinna med när båda jobbar och vi har två små liv här hemma :) Men allt löser sig bara man kommer in sig i det, det är i alla fall min tanke! Dom är ju det bästa vi har dom små liven! 
 
Kort från mig ikväll..  Nu ska jag krypa ner med lilleman som ligger upponer i mammas säng o sover, det är så rogivande att höra hans andetag...!

Vårt andra lilla underverk: I vecka 29 är medelkroppslängden ungefär 39 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1400 gr. Huvudets omkrets är 27 cm. (Lånat från www.growingpeople.se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0