En vecka kvar!

Idag väntas examinationsseminarie, sen är vi "Lediga" till Torsdag nästa vecka. Sen gott folk, väntas en månads ledighet för mig o skrutten! Underbart!
Han har börjat prata en hel massa nu, han hade sagt en massa roliga saker på affären häromdagen när J och han var o handlade, han hade bland annat skyllt över allt på pappa över en öppnad festis, till en Pensionär :) Ha ha!
I övrigt inväntar vi julkänslan! Det känns verkigen inte som två veckor till julafton när gräsmattorna är gröna ute! Jag bjuder på en bild från Lucia förra året, då var det helt underbar stämning på morgonen när vi tog med Neo och lussade för våra föräldrar :)







Magen den växer den med, inte så lungt där inne längre :) Har gått in i vecka 29 nu. Jag tror inte ja förstår att det inte är alltför långt kvar nu, ja minns med Neo att så fort man passerade v.30 gick det med en svindlande fart! :)
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: J

Jag hoppas att det hinner komma sådär mycket snö tills vi kommer upp!! Hälsa sötnosen från mig... Ja, Jonas och dig med såklart =)

2009-12-11 @ 12:57:38
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅÅÅH vad jag längtar efter snö när jag ser dina fina bilder! Kul å läsa din blogg :-)

Hoppas du mår bra i din graviditet å kan njuta lite av den iaf. Men det är inte lätt när man redan har en liten att ta hand om, fördelen är att tiden går fortare :-)

Nu hoppas vi på SNÖÖÖ!

m.v.h / Marie

2009-12-12 @ 18:22:13
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0