Ett öga för detaljer?

Neo är så rolig, han ser minsta lilla förändring man gjort i hemmet, då kikar han på det och säger WOoooow :) En annan rolig grej han börjat med är att när han ska på pottan får ingen vara där inne, igår sa han åt mig: Aj aj Mamma, måste gå däja och pekade på dörren och sen samma till pappa :) Han är väldigt nogsam också att torka sig när han e klar, och tömma pottan själv ska han helst göra, vilket ju ibland resulterar i att hälften hamnar på golvet.

Nu är det väl underbart ute hörrni? Kan inte bli mera julstämning nu, Neo och jag är lediga och ska ta med oss pulkan och dra iväg på en tur strax. Om jag bara kunde hitta en jacka som gick att stänga över magen!!!

I övrigt skall ja försöka förbereda mig lite inför vårt sista seminarie som är i morgon, sen väntas den långa julledigheten! Min tanke är att få lite gjort här hemma då, vi får la se hur det går :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha ha, vad roligt att du hade drömt samma! Snacka om att man blir påverkad av det man läser :)

Jag satt för övrigt och tittade på massa gamla bilder igår, verkligen gamla (!) och såg ett himla fint på dig när du sitter i soffan på Gumpels bredvid Marie! Haha. Det måste vara från -98 eller nåt sånt :)

2009-12-16 @ 13:59:14
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0