Hej mitt vinterland!!!

OJ så mysigt det är ute! Massor massor massor av snö! :) Lilleman blev lika glad han med, vi åkte lite pulka innan vi for till dagmamman, han skrattade hela vägen! Underbart att se!
Själv sitter jag inne och försöker lära mig det jag ska till seminariet på Torsdag i Gävle. Men det går trögt! Näsan rinner och halsen kliar och ja fryser om ryggen, det är bara att invänta febern nu då! Bara ja mår liiite bättre på Torsdag morgon, hur det än är så kommer ja att åka ner ändå! Jag vill verkligen inte missa detta seminarie! Då får ja rest över julen och det vill ja inte vara med om!
Neo och jag ska ju vara lediga en månad nu!!

Nu har jag alla fall inhandlat alla klappar utom en, men jag vet vad jag ska ha så det är ingen fara! :) Ska bara ta mig till barnens hus, kanske får bli i morgon...
Och till helgen ska vi klä granen, jag har sett ut en fin en, vi ska ha en riktigt. Så den måste jag köpa idag så ingen annan köper den! :) Tänkte ju hugga en gran i skogen som vi har lite utanför stan, men jag vågar mig inte ut i skogen ha ha, det blir ju mörkt så tidigt med!

Nog om detta, nu ska jag skriva ner lite stolpar och kika runt lite på syskonvagnar! Ska även tvätta upp bebiskläderna och lägga dom i nya byrån, MYSIGT!

Ha en bra dag! Bjuder på en bild som får mig att le!

Det är Neo och Noelle, dom var nog runt sju åtta månader, vi tänkte att dom skulle leka, men ack vad vi misstog oss. Dom skrämde varandra :) Sötsnören!



Kommentarer
Postat av: sofie

Mystider- saknar! Den dagen var skoj :0)

2009-12-19 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0