Hujedamig!

Men ack vad d snöar! Det var inte längesen jag var ute och skottade en decimeter! Nu räcker det väl? :) Neo njuter i fulla drag av att vara ute, skönt att det har blivit behagligare grader ute nu! Vi har precis varit ute med pulkan! Underbart!
Neo är allt en riktig turkille, han vann ju tårtan i tidningen när han fyllde 1 år. Och i Fredags fick jag ett samtal från en som jag känner, och då hade hon dragit Neos namn av alla alla barn som lämnat in sin önskelista till tomten på julskyltnigen :) Så han vann det han önskade sig, vilket var en tågbana, Och det var en riktig hit. Vi undrar här hemma hur länge han skulle kunna sitta med denna tågbana om han fick bestämma :)

I morgon väntas ett besök hos barnmorskan på morgonen, sen en tur på stan med mamma och skrutt! Inhandla det sista inför julen! Har en julklapp kvar, men den måste ja åka till barnens hus och köpa. Kanske blir i morgon kväll om ja orkar.
Jag sover cirka 2 timmar innan jag går upp o kissar på natten, sen fortsätter det så varannan timme heeeela nätterna! Och foglossningen har kommit igång minst sagt, jag trodde jag hade foglossning när jag väntde Neo också, men det går inte att jämföra, kan inte förstå att jag klagade då nästan :) Men det går över lite när jag varit uppe en stund tack och lov!
Det ska bli spännande att se om mina värden är bättre nu än sist, jag känner mig allmänt mycket mycket piggare alla fall! Det är väl det som är huvudsaken egentligen!
Nu ska vi se film och sen göra lite kola, J är på match. Sista matchen nu innan dom har lite spelledigt över jul/nyår! Det tackar vi för  :)

Älskade tågbana





Fill koncentration betyder tungan ut :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vad roligt för honom! Det här beställde jag till Signe igår: http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=9872&History=

Nu verkar de vara slut, så jag får hoppas att jag verkligen får min! Hon älskar sina djurmagneter som har, som egentligen hör till en bok. Dessa ser ut att vara av samma sort, fast av figurerna våra barn älskar :) Hon kan stå hur länge som helst vid kylskåpet och dona med dom, så jag hoppas att dessa kommer. Det får bli en 2-års present!

2009-12-20 @ 15:22:08
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0