Julen i korthet!

Vi har haft en underbar jul! På julafton fick vi träffa alla, vi började med frukost hemma hos oss, då kom mina föräldrar, Jossan, Johan och barnen samt Jonas lillebror med sambo.
Därefter åkte Neo och jag med mina föräldrar till kyrkan på julkrubba, han skötte sig bra. Satt och körde med sina nya ambulanser så det dånade i hela kyrkan dock :)
sen efter det åkte jag till min farfar och hälsade på, för att sedan äta jullunch hos svärföräldrarna, Neo fick en massa julklappar även där. Sedan fortsatte firandet hos mina föräldrar, dit kom tomten, han var inte rädd Neo utan mest ivrig på alla paket han hade med sig :)

Bilder kommer senare, har inte hunnit lägga upp dom på datorn ännu!

Ikväll har vi läst gosiga gunnar fyra gånger innan han tillslut somnade PÅ boken :) Han är så duktig o talar om för bebisen som är på en sida att man inte får kissa på golvet, utan på pottan :) Ha ha sötnosen!

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0