Underbara jullov!

Julledigheten fortsätter, en och en halv vecka till faktiskt! :) Neo och jag har underbara sovmornar varje dag, vi vaknar först vid nio halv tio. Men i morse kom han in redan vid åtta, då ville han lägga sig med mig o somna om, men efter lite övertalning så fick ja upp honom. Det var skönt att komma upp i någorlunda god tid tycker jag! Förmiddagen blir så mycket längre :)
Tänkte jag skulle till o städa lite, men hade inga damtrasor hemma, (Synd??) Inte speciellt :)
I morgon är det nyårsafton! Och som alltid lika kallt, hör det till på nått sätt? Vi tänker iallafall fira med svärföräldrarna och Jonas lillebror och Kicki, det blir tredje året som vi firar på Björktjära nu faktiskt. Jag tycker det är skönt att fira sådär i lugn och ro, med god mat och lite spel! Jag vill fira tillsammans med Neo också! Funderar om man skall väcka honom vid 12-slaget? Det skulle vara så roligt om han fick se alla fyrverkerier! Han såg ett på tv häromdagen och responsen blev: WOOOOOOW :)

Nu har Jossan med familj åkt hem till Göteborg igen! Det känns trist!!! Men i Maj ska vi åka ner, och vi längtar! Då stundas bröllop!!

Måste för övrigt berätta vad lilltrollet hade för sig häromdagen, jag var inne i köket och donade och hör honom ropa: Mamma kom, titta. Jag hörde riktigt hur lycklig han lät. Då har lilleman så vackert målat med orange tuschpenna över hela byrån i lekrummet, he he han var nöjd för han hade lyckats använda schablonerna. Som tur är gör det ingenting för vi ska måla den i alla fall, men jag var ändå tvungen att tala om att så får man inte göra, fast jag skrattade inombords :)


Kommentarer
Postat av: Malin

På hemtex tror jag vi hittade det :)

2009-12-30 @ 18:58:18
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0