Dagen i korthet...

Vi sov till nio i morse vilket var lika skönt som vanligt... Sen åt vi en mysig frukost Neo och ja, klädde på oss och gick ner för att mata fåglarna vid vågen. Till min förvåning när vi matat en stund såg jag att vi var omringade av fåglar från alla håll. Då fick mamma Anna lite panik, försökte dock att inte visa det för skrutten, tillslut fick jag dom att skingra sig. Påväg hem hämtade vi upp mormor som följde med oss hem och fikade efter att vi först gjort en runda på stan. Idag hittade ja ett par supersöta tofflor till Neo.... Super!
Mamma var här en timme ungefär, sen kom Jonas hem och vi åkte till Björkmans möbler, där hittade jag DET skrivbordet, vill ju gärna ha ett när jag ska "börja plugga på allvar" Jag fick ju beskedet att j kommit in på sjuksköterska redan nu, så vi börjar i morgon. Skrivborde kostade 3000 men ja undrar om det inte är värt det alltså, det var i riktig chabby chick stil som jag bara älskar... Ja ja det tål att täknas på...
Sen åkte vi vidare till Nisse (farfars) jobb, där sprang Neo runt och plingade på pensionärernas dörrar, ni kan väl tänka er deras miner när han stod där när dom öppnade :)
Sen åkte vi o handlade och nu sover skrutten o Jonas lagar tacos, ska vi mysa framför tv,n sen ska ja packa allt inför första skoldagen, undrar när man ska stiga upp, inte igår man skulle iväg så tidigt jag ska äta frukost, ge Neo frukost göra han och mig klar, lämna honom hos mormor innan klockan nio hi hi! :)
Här kommer lite nya bilder...



Jonas posar väldigt fint i hissen ;)



Titta så han njuter när han fick vovven i bilen :)



Farfar och Neo provar skojiga mössor på Björktjära



Och där får vi som vanligt god mat!



Ha ha ha det här hittade Jonas i en kastrull nu när han skulle laga mat, en liten
man som tagit sig nån tugga o tröttnat mån tro? :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jossans lilla sötnos då... Men vad ovanligt med tacos =)

Lycka till imorgon i skolan

2009-01-21 @ 20:31:07
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: stina

grattis till utbildningen!

skäggig karl det där! :)

2009-01-22 @ 10:09:32
Postat av: hotchicas

mysig blogg och gullig unge! kolla in min blogg och komentera<3

2009-01-22 @ 14:51:38
URL: http://hotchicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0