HUS

Idag har varit en lungn och skön dag! Dagen började med att Andreas och Albin kom hit och fikade, oj vad han växer alltså! Det går så himla fort med dom små!
Sen kom svärmor förbi och hämtade upp Neo och mig och vi begav oss ut för att kika på Team Hanna som sjöng på tingshustorget. Dom var jätteduktiga och jag fick en tår i ögat som vanligt, varför så känslig? Är man i övergångsåldern redan? :)
Sen var vi och kikade på ett hus, ett alldeles underbart litet, eller ja så litet var det inte men ett underbart hus alla fall. Jag blev lite betuttad, köket hade en sån där underbar lantlig känsla över sig.... Så nu återstår lite undersökningar och fix och trix för att se om vi kan slå till :)
Neo har varit sådär alldeles underbar som bara han kan vara hela dagen, han är så go....!!! Han sa idag när han satt o åt kaka : Mmmm Mmmm Kaka :) Så sööt!!! Och när han fick kvällsvällingen så sa han mmm mmmm mmmm samtidigt som han sög i sig fort som tusan...!
Nu återstår en slapparkväll framför tv:n känner jag, kansek drömma mig bort lite i hustankar!

Neo hos mormor    Neo slappar på golvet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0