Kärlek

Ännu en lång dag har gått till sitt slut, så även mitt huvud....  Vi promenerade till dagis i morse runt kvart över åtta och eftersom det inte är särskillt långt dit upp så vi var i god tid. Vi hann in och hälsa på svärfar/farfar på jobbet med och han blev ju överlycklig så det gjorde inget att vi var tidiga.
Väl där så fick vi ett varmt välkomnande av alla fröknar dom andra barnen var påväg ut så Neo och jag lekte och pratade i lugn och ro med en av fröknarna, hon bjöd på frukt och var så snäll så. Hon sa det att dom får alltid frukt på samlingen på morgonen och att hon trodde hon skulle behöva ge Neo en alldeles egen tallrik frukt då för han käkade upp allt på cirka 3 minuter, det var ett päron och en banan, matvraket mitt :) Ja annars då.... Vi ritade en teckning och åkte massor med rutchkana så han verkade trivas och det är ju egentligen det som är huvudsaken. I morgon ska vi vara där från 07.30-15.00, fröken tyckte det gick så bra att det var lika bra att köra på, annars drar man bara ut på avskedet menade hon på. Men vi får väl se, det kanske inte går lika bra i morgon...
När vi hade varit där cirka två timmar begav vi oss till kvantum och handlade lite nödvändigheter sedan gick vi till öppna förskolan och åt lunch. Neo somnade sen på vägen hem så jag passade på att gå o kika på lite kläder, blev som vanligt inget inhandlat till mig själv utan bara till Neo.
Sedan mötte jag upp Magdalena och lånade en bok utav henne som jag inte har till denna kursen, vi ska ses med gruppen i morgon och sammanställa ett utkast inför första examinationsuppgiften. Så det blev till att attackläsa sen Neo hade somnat, det var en hel del sidor, usch nu surrar jag bara. Dags att sova nu ska väl upp vid fem i morgon :)
Natti natt på er!




På öppna förskolan & busar





Min kväll bestod av detta...



Tur att denna vännen gjorde mig sällskap en stund...



Min nya fina almenacka :) Äntligen ordning & reda på alla datum...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jasså vad är det då då? Vad tråkigt!

2009-01-28 @ 17:49:21
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: sofie

va gulliga tår du hade på kortet då neo söt som attans låg o sov :) ser att du skaffat dig en liten arbetshörna, ser dock inte vart? riktigt mys mysig såg den ut varje fall! kram på er!

2009-01-29 @ 23:13:12
Postat av: Ida

Vilken söt almanacka! Var har du köpt den? Kram Ida

2009-02-08 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0