Lugn & ro

Ställde klockan i morse för att kliva upp och göra frukost åt min bror som skulle komma halv tio, men när kommer han? Halv elva :)Så jag hann i lugn och ro fixa ihop en supergod frukost, som bland annat innehöll brödet jag bakade igår.. Jag har blivit så himla morgon trött den senaste tiden, är det för att det är så mörkt ute eller vad beror det på? Är det fler som känner som jag? Det är tur man har en son som sover till halv tio, tio :) Fast å andra sidan hade det väl varit bra om han kunde vakna i allafall klockan 8 så att jag kom upp, det är ju rätt mysigt att sitta ner och ta en kopp kaffe med tända ljus på morgonen när det forfarande är lite mörkt...
Nu sitter jag här och njuter av lite lugn och ro, sonen sover middag och Jonas har inte kommit hem från jobbet ännu.... Jag och Neo skulle ner med lite tvätt för en stund sedan och ivrig som han är ska han in i hissen FORT och vad händer? Han klämmer sina små fingrar, usch det gjorde ont i hela mig men jag tror det gick så bra det bara kunde gå. Det har inte blivit nått blått eller så ännu alla fall och det hoppas jag vi slipper, så inte lilla nageln trillar av...
Har hunnit med att vara ner på stan en tur med och inhandlat lite nytt till Neo, och VARJE gång blir jag lika irriterad på Lindex, man kommer alltså knappt fram med barnvagnen inne i butiken, då undrar jag.. Hur har dom tänkt? För det är väl ändå deras målgrupp, mammor med barnvagn??? Ja ja fattar inte, varje gång blir man instängd för att dom har placerat ut nån hängare mitt i en gång, jag drar mig verkligen från att gå dit och jag vet fler....

Kommentarer
Postat av: Josefine

HM är ännu värre tycker jag =) Tänk dig när man har tvillingvagn... gaahh

2009-01-14 @ 14:43:12
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Linda

Hey baby!

Du kommer väl lördag?! Jaaaaaaaa, joooo, snälla! Det skulle vara så himla roligt att få träffa dig. Jag håller tummarna för att du kommer.



Puss & kram!

2009-01-14 @ 21:04:41
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nej han var ju inte det =)

2009-01-15 @ 14:41:44
URL: http://mammajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0