Nytt år...

Nya möjligheter eller vad säger man??
I morrn är det Måndag och det för mig betyder att då börjar pointsräkningen igen. Känns lite halvtrist, svårt innan man riktigt kommit igång liksom... Men bara ja kommer in i det igen hoppas jag det kommer gå lika bra som sist, just nu känns det inte så...
I morrn får jag även veta om systeryster kommer upp.. Hon hade lite o fixa innan för att se om hon kunde åka... HOPPAS hon skulle ringa tidigt o tala om! Det skulle vara så kul! Då skulle hon stanna ett tag sa hon för hon ska inte jobba nu på ett tag!
Idag har varit en lugn dag, vi hade några kompisar över med deras dotter igår kväll, vi kollade på körslaget och drack nått glas vin, och barnen delade på en barnpizza, dom var så söta när dom satt där tillsammans och åt, jag vet definitivt att jag vill att Neo ska få ett syskon! Det kommer att bli underbart! Frågan är väl bara När? :) Linda.. Kanske jag blir din kompis som blir gravid 2009?? :) Hi hi!
Nu ska ja röja lite här efter Neo för nu har han somnat, sedan blir det film och kramas i soffan, och lite chips det kommer ju dröja tills chips nu sen eftersom pointsen börjar i morrn så ja tänkte unna mig ikväll!  Vi ska se accidental husband, jag hoppas den är bra, det var bara en film jag råkade "springa på" :)

Har donat lite idag och försökt få bort lite jul, samt gjort en egen liten hörna till Neo i hallen där han kan hänga sina kläder :)



Neo har fått en ny favorit, vindruvor :)



Bytte ut julen nu mot en ny blomma, ja älskar verkligen den där krukan!




Neos lilla hörna i hallen



Ramade in en liten bild på Neo idag, han var cirka tre månader på denna :) Så goooo!





Flyttade ut vår fåtölj från sovrummet igår och ställde in den till Neo, och så köpte jag denna låda igår, UNDERBAR! Älskar sånna gamla lådor, tänkte att jag skulle fylla den med vita pelargoner till våren, åh som ja längtar till dessa blommor kommer!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså du! Planeras det mer smått eller? :-) Du ligger i alla fall nära till hands. Sen har jag några andra små funderingar också över folk som kanske blir gravida. Men det håller jag för mig själv tills det blir så, haha!



Kram på dig!

2009-01-05 @ 16:14:35
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0