Sjukstuga..

Var det här.... Jonas och jag har feber. Neo han är pigg som en mört på gott o ont, självklart helt underbart att han inte är sjuk, men det tar på krafterna när han är så pigg, han vill leka och busa med oss hela tiden :) ♥
Nu har dom åkt och handlat lite så vi kan få lite mat i magen, även om man avsaknar aptit så är det nog lite mat som behövs för att fylla på de krafterna som har sinat under dagen...
Sen ska Neo och jag ha lite mysfredag, vi ska se på Teletubbies och han ska få lite popcorn, så han känner att den här dagen kanske inte BARA var tråkig med sjuka föräldrar..
Jag gillade verkligen inte teletubbies innan men till min förvåning har gubbarna växt i mina ögon, då det är Neos favoriter på tv :)
Min lilla kille blir verkligen SÅ stor, han ska ju börja på dagis på Tisdag, jag vill inte riktigt det men vi har inget val nu när jag kom in på skolan... Men som en nära vän till mig sa så är det nog bara jobbigt för mig, och att han nog kommer tycka det är roligt... Och jag kan nog också tro att det är så faktiskt, inskolningen tror jag inte blir några som hels problem då han inte är ett dugg blyg, jag tror att det har mycket att göra med att vi varit så pass mycket på öppna förskolan som vi har varit, Neo han bara klättra upp i nån mammas knä där han å sätta sig o äta och sånna saker.. Gofis! :)

Bjuder på två bilder när Neo var cirka fem respektive åtta veckor... Kan knappt tro han varit såhär liten...

 

Det glömde jag att nämna, jag bad Jonas köpa med sig måltidsersättning hem också, till mig alltså, för imorrn ska jag köra igång med det tänkte jag.... Ska banne mig ner på min vikt nu alltså :)


Kommentarer
Postat av: stina

ja heja heja heja!

det är drygt som bara den de första dagarna men sen vande man sig tycker jag, ett tips är dock att käka bars om man blir för slut och växla så. sen blir man så pepp när man märker att det rinner av en alla kilon :)

jag tror neo kommer ha störtkul på dagis!!!

kram!

2009-01-23 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0