Tandfeber och seminarieångest...

Som vanligt har man "överpluggat" till seminariet, verkligen attackläst och så är man hypernervös så man nästan mår illa, och så går det hur bra som helst och är inte så svårt... Att man ALDRIG lär sig, fast det kanske är lite det som är tjusningen? För annars fick man ju inte den där sköna känslan när det är klart??...
Neo fick pang tjong helt plötsligt 39.6 graders feber här ikväll, är inte förkyld eller nått sånt, måste komma från tanden, för vi såg nämligen idag att han får en tand till där nere, så förhoppningsvis är han feberfri i morrn, han hade bara 38 nu när jag tempade. Men han måste vara himla trött för han vaknade inte ens när jag tog tempen och mecka av honom blöjan...
Lilla skrutt som jag älskar dig!.... 
Jag vet att det är Fredagkväll och att man ska göra massa roliga saker och så då, men jag är helt färdigalltså, så jag sa åt Jonas att gå över till grannen o drick öl eller nått du om du vill för ja kommer at tlägga mig snart. Så han knallade över. Han laddade då hem en film till mig innan han gick, men jag orkar inte ens se den, utan nu hoppar jag i badet sen i sängen, som jag längtar!!!! :)
God natt på er och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Helloooooo :)

2009-01-30 @ 21:24:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag köpte den på hm...

2009-02-01 @ 15:03:40
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja ett tag sen var det... men dom har säkert kvar dom

2009-02-01 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0