"Underbara hosta"

Min hosta väckte mig vid 6 rycket, och det är verkligen omöjligt att somna om! Har tändt lite ljus och satt på lite kaffe så det är ändå rätt mysigt att sitta här i min ensamhet måste jag säga. Tur kanske att jag kliver upp tidigt när ja måste i säng tidigt ikväll, föreläsning på schemat i morgon.
Denna veckan önskar jag att jag vore flera personer, eller att jag kunde klona mig själv, känner att jag skulle behöva en 80-timmars vecka i skolan samtidigt som jag ska skola in Neo på dagis. Det är så mycket annat jag skulle vilja hinna med också! Skulle vilja gå till öpnna förskolan nån dag med, var så längesedan vi var där och Neo älskar verkligen att vara där! Måste försöka hitta ett litet hål någonstans i planeringen.

Igår när jag skulle sova låg jag och funderade lite över förlossningen, och kom och tänka på att jag inte skrivit någon förlossningsberättelse, det är nog roligt att ha tror jag. Då kom jag på det, vad roligt det hade varit o Jonas skrev en och jag en så kunde man jämföra våra känslor runt samma upplevelse. Säkert roligt för skrutten att läsa sen med tror jag!

Idag då.... Ja idag ska vi åka till Hagsta och hämta skrivbordet, och eftersom det är på vägen tänkte vi ta Valbo också, Neo skulle behöva lite nya kläder samt mamma :) Fast ja undrar hur smart det är att ge sig iväg på nått sånt när det är min första feber fria dag sen i Torsdags, fast det enda som ja känner skulle kunna bota min sjuka är lite shopping :P

Syster hade lagt ut en helt underbar filmsnutt med musik från det att vi var i Beddingestrand och hälsade på i Augusit, det var så underbart att se Neo, där kröp han runt och mös i sanden och kisade för solen, ville verkligen dela med mig av den här, men det verkar inte funka... Ska försöka få någon ordning på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0