Vilken skitdag!

Hur kan allt gå på tok på samma dag? Tillomed min nya mobil strulade, jo den BYTTE NUMMER av sig själv, så helt plötsligt när jag skulle ringa till Jonas så hade jag ett annat nummer, och jag har väntat lite viktiga samtal idag så det känns ju mindre kul. Nu är det fixat alla fall...
Igår var en bra dag i alla fall, var o färgade håret, så nu är ja blond igen, det var några år sedan jag var det sist. Blev jättenöjd faktiskt...
Annars är livet mest hektiskt just nu, har inte fått tag i alla lärare jag behöver komma i kontakt med, csn strular och så har ja en överaskning till Jonas som ja donar med också. Och inte att förglömma min lilla ettåring som kräver uppmärksamhet :) Idag har vi alla fall varit till öppna förskolan så Neo har fått åka sin älskade rutchkana, tänk att det ska vara så roligt, han har varit som galen i den enda sedan han var sex månader... Efter att vi varit till öppna förskolan gick vi och hälsade på morbror Daniel och Malte som är hemma och hälsar på nu en vecka, han trivs verkligen med hundarna om än han var rädd för Malte i början...
Det var allt för nu, ska försöka printa ner lite engelska nu...


  Nu sover han såhär gott  

Kommentarer
Postat av: stina

jag visste faktiskt inte att du inte kunde komma förräns jag läste bloggkommentaren...men om jag känner pappa rolf rätt så hade jag nog mer än gärna betalat så att du skulle kunna hälsa på mig :)

nu när jag läser här fattar jag oxå vem det var som skicka från det där mystiska numret igår...

2009-01-14 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0